פורסם על ידי: בני ישראלי | מאי 29, 2010

פוסט בסטייל

Abadiguard, ליאת אבדי, 29.05.10

מה גורם לנו לרצות את המנורה שראינו במגזין? מדוע פסחנו הרגע על מודעה פרסומית מסויימת ולא עצרנו לקרוא את הפרטים? מה עושה תמונה למרתקת? מה מייצר אצלנו תחושה של קנאה? אפילו רעב מזדמן? מה המקור לרצון העז שתקף אותנו לעצב מחדש את הבית?

אז מה זה סטיילינג? מדובר במקצוע שעניינו בניית קונספט עיצובי שמתבטא באיסוף והתאמת פרופס (אביזרים) ויצירת קומפוזיציה מדוייקת שמשיגה אווירה ומראה הרמוניים, במסגרת צילום או בניית חלל עיצובי (כדוגמת אירועי השקה).

מאחורי סטיילינג טוב, עומד ידע נרחב בז'אנרים של עיצוב ושליטה במערכת הצבעונית, החומריות והפרופס שתואמים כל ז'אנר. לצורך העניין, סטיילינג בסגנון טוסקני מאופיין אחרת מסטיילינג בסגנון פרובאנס, או בסגנון כפרי.

החיפוש הוא תמיד אחר מה שטוב במוצר ואיך אפשר לשדרג אותו, להתאים לו אלמנטים שיאדירו אותו ויספרו עבורו סיפור. הגישה שלי היא שכל מוצר שמצולם בזווית הנכונה ובתאורה הנכונה, ייראה מיליון דולר. אפשר לצלם עגבניה בצורה מסייימת שתראה סתמית ובצורה אחרת שתגרום לך לרוץ לשוק.

לפוסט ולתמונות


להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

קטגוריות

%d בלוגרים אהבו את זה: